Hvári Vakáció. 2015 február.

Hvári utazás előtti Zágrábi pizza, otthon. :)

Kisbucika megrágta apa alsógatyáit, jelezve ezzel, hogy nem örül, hogy apa utazik. 

Kiszel Zoltán. Óriásbrother. :)

Ennyi! :)
Itt vagyok. Apa vagyok. Dolgozom. Élvezem. Napsütés. Bora nagyszél, csend, Jugo nagyeső. Megint napsütés. Otthon esik a hó. Asszony és gyermek Lengyelországban. "...anyjához készül Lengyelországba." Hamár kis kacsa fürdik fekete tóba. :) Autoval jöttem, ezerrel. Kompoztam is. Sucurajoztam is. Kiszel Zoli barátom is itt volt. Megittunk egy üveg ócska teniszcipőt is. (Jack Daniels). Romhányi Ádám körte pálinkája is it van. Lépcsőt is építettünk. Nagy hullámok, sirályok, vércsék. Jack Hammmmmmmmmmer! Had szóljon. Slam? Nem? Ja! Bocs. Fát kell dobni a tűzre.
Szőlőt három nap alatt felkapáltam. 80 talicska föld. 50 vödör por megmozgatva. Furtam is vagy 40 lukat. Itt mág alagút rendszer van, komolyan mondom. Blue Lagoon meg mi egy más. Falat is építettem, festettem is, gravíroztam is. Csak a szokásos. Itt az elmúlt 14 hónapban mióta nem jártam erre semmi sem változott. EU ide vagy oda a boltban még mindíg cigiznek. :)
Este van. Csillagok, marha pörkölt rizzsel, Karfiol leves. Kandalló tűz, bodza tea, hvar-i méz. Végtelen csend, majd tűz ropogás. Macska töri meg a csendet egy pillanatra. Aztán Jack Johnson.
Nagyon hiányzik a család. Ola bébi és a kis bolyszli.  Hjajjj. Csak a napi skype. Már csak másfél hét és újra együtt Zágrábban. Kisbucika mászik, kúszik, édes és csodálatos mint az anyja. Hiányoztok ti is mind tudjátok. Puszi mindenkinek. Yoga, tibeti 5 rítus. Lazulás. Esetleg Big Bang Theory. Meglátjuk. Jó éjszakát. Nini ott még akad egy kis főzős csoki...

Comments

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki