Újra, Indul a Mandula. (Summer Season Opening 2013)


2013 április 19. Summer season opening 2013

Emlékszem valahogy úgy kezdtem a blogot annak idején, hogy: ,,Indul a mandula.”
De még mennyire, hogy indul a mandula, alig bír magával, kiugrik a héjjából is. Avagy egy újabb mandula indul, csak kicsit másképpen mint korábban.
Megérkeztem hűen szerette hvar-i, nyári rezidenciámba. Hátam mögött Zágreb, nincs mese indul a nyári szezon. Bár csak a kedvesem is itt lehetne velem, mostantól. Mondom mostantól! Nem akarom nélkülözni a finom női szelídséget. Egyszerre kell minden.
20 fok van, perzsel a nap a szél lágyan lengedez. Jajj de hiányzott már. Meg a rozmaring és a fenyő illata. Hiányzott a macskám, Manolo aki szemmel láthatólag könnyedén átvészelte a telet egér diétával. Na meg a madár csicsergés, a tenger, a csönd és a békesség. A falusi harangszó, a hullámzás, a déli szél, a csillagok, a ráncos nap cserzette falusi tekintetek, a tizenöt másodpercenként villanó Vis-szigeti világító torony jelzőfénye, a dagadó vitorlák és a hajó kűrt… Hmmmm….
Fülig érő szájjal és világ megváltó tervekkel sétáltam az erdőben, naplementekor. Jó direktor lévén, körbejártam a bírtokot, s írtam gyorsan egy listát a teendőkről, prioritásuknak megfelelő sorrendben.
Ez az, nem késtem még le a spárga szezont sem. Holnap spárga vadászat lesz az biztos.
A bázison minden a legnagyobb renben van, kivéve, hogy a téli csapadék dzsungellé növesztette a flórát. Az hiszem ide matsete fog kelleni de legalább is bozót vágó.
Falusi kertünkre is ráfér egy tavaszi nagy takarítás. Fűnyírás, metszés, kapálás, égetés. Rutin, jó is lesz bemelegítésnek.
Az oliva fák beszélnek hozzám, de tényleg. Üdvözöltek és meghajoltak érkezésem tiszteletére.
A szőlő lugas személy szerinte engem várt. Külön kérte, hogy csak én kapálhatok rajta, senki más. Vagy csak az Öreg lustult kicsit.
Mondani sem kell, a föld túró eszközöket azonnal vízbe áztattam. Reggelre a fa nyelek beledagadnak a kovácsoltvas villákba. Aztán lehet bontani a hegyoldal.
Egy kis kardió nem fog megártani, hiányoltam a télen nagyon.
Na szóval, itt vagyok.
Nem tudom tovább folytatni az írást. Annyi minden van egyszerre a fejemben. Ezrével tódulnak a gondolatok, világ megváltó tervek, álmok, emlékek, jelen pillanatok, jövőképek. Képes ezeket valaki is kontrolálni? Mégis milyen jó így!

Mindenkinek küldöm mediterrán szeretettel szezon nyitó üzenetemet.

Csók a családnak!
Eldöntötted már mit fog csinálni nyáron?
Újabb díjnyertes fénykép a Cliffbase -ről

StefanW! Im searching you... :) Hvar - Cliffbase - Climbing



Comments

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki