Képregény

Most nem írok! Beszéljenek helyettem a képek.
A képeket Jeremiah Watt készítette. Fotós és sziklamászó. Jó szívű ember, jó barátságot kötöttünk.
A képek valóságosan tükrözik a Hvari valóságot. :)
Joga az öbölben

Deep Water Solo (DWS)

Na? Hol vagyok a képen?

Patrick büntet

Cliffbase felül nézeti kép

Sunrise, ahogy én szeretem

Kitekintés az emeleti vendégszobából

Patrick akcióban a tornyon


Edge West 6c+

Interkontinentális gitárest


Mariachi

Smile

Patrick bluest penget

Profile

Art style

Napfelkelte máskép

Entrance to Cliffbase


Dawn Glanc, big hug for you. :)

DWS

Vízenjárás

DWS

DWS

De még mennyire, hogy DWS.

16 m magasban, a kedvenc DWS utam kunsztjában

DWS

stalactit fanatic

A képen két embert kell keresni! Én vagyok feljebb. :)

22 m, ugrás...

...repülés

Utána kajakkal vissza a bázisra.

Sosem gondoltam, hogy ilyen kép is fog készülni rólam. :)

Big thanks to: Jeremiah Watt (photographer)

Comments

Huggi said…
Nagyon szépek a képek, egy élmény volt megnézni köszönöm!! :)

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki