Az élet olyan mint a habos torta.... meg ilyen őrültségek.

2011.03.25.(péntek)


Az elején....

Az élet olyan mint a habos torta….. Na jó, hagyjuk a drámázás, csak vicceltem. Tegnap azt hittem csak bemesélem magamnak, hogy megnyugodtam és boldog vagyok. Hála Istennek nem hazudtam önmagamnak, tartós a boldogság. Visszakaptam mosolygós énemet.
Hogy is lehetnék rosszkedvű, ha maradt a tegnap esti palacsintából reggelire. Az élet apró örömei, egy bounty-s (csokis, kókuszos) és egy házi eper lekváros. Magnézium, C-vitamin, egy kupica oliva olaj és  ginzeng royal zselé, csak hogy a tisztító kúra első lépéseiről se feledkezzünk meg.
Ó te drága napsütés, ódát zengek érted minden nap. 25 fok, sehol egy felhő, még leheletnyi szél sincs, a víz tükör feszített. Csak a fenyővel keveredett rozmaring illatát érezni a levegőben. Pintyek is életre keltek, csicseregnek teli torkukból, és a gyíkocskák is kifeküdtek sütkérezni. A kormoránok és a sirályok is tucatjával repkednek föl alá, látszik rajtuk csak kedvtelésből csinálják, már ismerem őket. Némelyiket személy szerint is. Imádom ezt, jön a tavasz, felébredt a vegetáló természet.
Halász hajókból is a szokásosnál többet láttam, figyeltem őket távcsővel. Az egyik partközeli öreg halásznak el is lestem a háló vető trükkjét. Én is pecáztam kicsit, nem sok sikerrel, beakadt a szerelék.
...a szezon előtt
Órákon át pucéran sütkéreztem, olvastam és megmártóztam néhányszor. Jógáztam és meditáltam, aum-ot is zengettem hátha történik valami csoda. Leginkább egy partra vetődő sellő lányra vártam, D kosaras mérettel, de úgy látszik nem vizualizáltam elég erősen. Végül is mindegy, hiszen ha sikerült volna a képalkotás, akkor is csak a gondolataim által keltett hamis illúzió lett volna az egész. Bár ez mindennel így van. Szóval igazából bármit lehet. Ez megnyugtató.
Ebédem egyetlen almából állt, muszáj lassan rászoktatnom magam a koplalásra.
Később fotóztam a csehek fényképezőgépével, megkértek rá. Aztán másztam is egy órácskát. Csináltam három bitang nehéz boulder kunsztot a ’’csónakház’’ falán. Nem sikerültek, de sikerülhettek volna és ez elegendő ahhoz, hogy később újra próbáljam őket.
Edzettem is, újra bejön a gyúrás. Húzódszkodás, fekvőtámasz és hasprés az örök élet trilógiája. Minden eddiginél kockásabb hasat, ez az új jelszó. Egész jól lebarnultam, a szín már megvan a kockák kontrasztosításához. Extra turbóként már csak bronzolaj kellhet. Ha megnő a hajam talán lehetek egy olcsó Banderas utánzat is.
Naplemente előtt sétáltam vissza a faluba, így a sunset bulevard helyett ma  a Californication teljes második évadja került a horizontra. Falusi mozi, popcorn helyett grillezett bakalar filét szolgáltak fel, kukoricás rizzsel, pestoval, hagymával és tormával. Mert megérdemlem!

Comments

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki