Közhelyes bejegyzés

2011. március 26.

Igaz arcok (new series)
Szingli lettem, újra. Drámai finálé után csendben véget ért. Így volt megírva a nagykönyvben. Igazából nem, de jobb ha erre fogjuk, talán így könnyebb.
Láncfűrész zúgására ébredtem, jól megszokott madárcsicsergés helyett. A szomszéd kivágta a szobám előtti citromfát. Újabb megrázkódtatás, szörnyű volt ezt látni. Frissen facsart limonádéval gyászoltam.
Villás reggelim egyenesen Angliából érkezett. Fokhagymás pirítós vajjal és tea. Na jó, az igazság az, hogy jutott egy kis olasz pesto is a terítékre.
Szép idő volt ma, de nem volt kedvem pucérkodni. Elfajzott művész módjára kuksoltam a szobámban és festettem. Egész nap bossanova szólt valamelyik internetes rádióból. Bebel Gilberto napot tartottak, nagy örömömre. Két képet is készítettem. Az egyiket még Fidivel és Lacival kezdtük közösen, hát befejeztem. A másik egy pici, szimbólum kép lett, az élet virága címet kapta.
Ebédre karfiolt főztem, tormával és pirítóssal kísértem.
Nem voltam ma túlságosan érdekfeszítő, a fent felsoroltakon kívül gitároztam és számtalan részt megnéztem a Kaliforgiából. Most csak ennyi. Punks not dead.
Alkotóműhely

True faces
Az élet virága

Comments

Bajusz said…
A szomszéd értehetetlen. Fáj a szívem azért a fáért. Ellenben új háttérképpel gazdagítottál engem:)
Fidi said…
Nagyon jó lett a kép! :) respect

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki