Nagykanállal habzsolni az életet

2011. március 24. Hvar

Thank you Alessandro
A mai nap csodálatos volt, leszámítva a férfiak és nők közötti állandó kínlódásokat. Vakító napsugarak ébresztettek. Úgy döntöttem ma minden csinálok amit csak szeretek. Miró még mindig nem jött haza, kisherceget játszottam a lakásban. Annak, hogy nincs itt, van jó és rossz oldala is. A rossz, hogy kezd elfogyni az étel, bár most úgy is böjt van. Na de, hogy már rizs se legyen! A jó, hogy császár módjára élem hétköznapjaimat. Már amennyire a lelkem mostanság hagyja. A magány kicsit elviselhetetlen, sosem gondoltam volna, hogy ez  probléma lehet. Érdekes dolgokra döbbent rá az igazi egyedüllét érzése. Inkább most ne lelkizzünk.
Bundás kenyérrel, ginzeng toniccal és kakaóval indítottam. Ellenőriztem a virtuális énemet az interneten, aztán szapora léptekkel lefutottam a bázisra. Nem akartam egy percet sem veszteni a mai különösen meleg időből. Úgy hallottam otthon, Magyarországon is meleg volt.  Ami biztos, hogy itt 25 fok volt, feszített víztükör, szélcsend.
Rooibos trüffeles, citrom füves keverék teával folytattam a lazulást. Eztán jóga, majd meztelenkedés, fürdés és napozás következett. Több mint fél órát lubickoltam a neoprénemben, szenzációs volt. Egyértelmű jelei vannak a tavasznak, előbújtak a kis halak. Rajokban úsznak ezrével. Hurrá, hurrá, örülhetnek a halászok, megmenekült az adria.
Mikor a bőröm kellőképpen arany-barnára pirult, tovább ejtőztem az árnyékban.
Ebédre rizst és babot főztem. Mostanában rászoktam egy speciális fűszer keverékre. Friss rozmaringot, zsályát és bazsalikomot felaprítok, hozzá keverek még sót, borsot, fokhagymát és chilit. Ez most a trendem, mindennek az alapja, legyen szó bármiféle falnivalóról.
Ahol az ég és a tanger összeér.
Mikor az ebéd már nem morgott tovább a gyomromban, mászni indultam. Kitaláltam egy speciális edzéstervet. Szigorúan tartani fogom a böjt alatt. Fél óra travelzálás kis fogásokon, majd ötven húzodszkodás, ötven fekvőtámasz és egy nyolc perces gyors és kemény has tréning. Ez megy majd minden páros napon. Páratlan napokon nyújtás és jóga.
Meg is volt az első széria. Később beszélgettem a csehekkel aztán visszaballagtam a faluba. Ott felástam még egyszer a kert egy kis darabját, kitermeltem a földből a köveket. Még egyszer átforgatom a földet, utána lehet ültetni. Farönköket is hordtam fel a kert aljából, tető alá kell rakni, hogy ne áztassa őket az eső.
Vacsorára palacsintát sütöttem, böjtös recept alapján. A csokis tölteléket  70 %-os kakaóból és barna cukorból kevertem hozzá, update stílusban.
Eztán rácuppantam a chat világra és a híres nevezetes arc könyvre, csak, hogy ki ne maradjon a dráma ebből a csodálatos napból.
Majd filmnézés ezerrel. Fidikém, köszi a tippet, nagyon tetszik ez Californication című sorozat. Megyek is mert kezdődik az esti mese. Pálinka!

Comments

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki