Tramonttana, friss levegő. Minden rendben van...


Namégyeszer! :)

2012. április 27.

A szomszédokkal boroztam. Dominik és Rózika, nyugdíjas házaspár akik télen Zagreb-ben, nyáron pedig itt a szomszédságomban laknak. Imádom Őket. Rózika süteménnyel, a férje pedig borral kínál folyton folyvást. Dine, kedvenc alkoholistám is jelen volt. Szerintem az alkohol konzerválja belülről. Ritkán látni józanul.
Alig látom a betűket. Amennyiben helyesírási hibákat vétenék, elnézést kérek érte. Szabad írás tudó vagyok. Nincsenek szabályok. Akit a pontosjé vagy az elipszilonoslyé helytelen használata, vagy az alányállítmány felcserélése vagy az, hogy azemberegybeírjaanemegybeírandószavakat zavar, az kérem hagyja el az olvasási felületet.
Azt hiszem megrészegedtem! Pedig egy cseppet sem ittam sokat. Három pohár, különböző típusú fehér és két pohár ugyanolyan fajta vörösbort ittam. Azt sem tudom mi újság! Képújság?
Sebaj, mi baj lehet!? Legfeljebb mélyebben alszom majd mint a téli medvék. Vagyis mélyebben mint a medvék télen. Vagy mivan?
Közeledik a május elseje, ami piros betűs ünnep szinte egész Európában. Özönlenek a mászók a bázisra. Holnapra telt házunk lesz. Alig várom, látni akarom ahogy folynak le a falról az emberek. Végre itt a szezon. Azt sem bánnám ha tucatjával jönnének szingli mászó lánykák. Csak a hangulat kedvéért. Párologtatni akarom a feromonjaimat.
Csodás napokat éltem át. Leszámítva, hogy gaz égetés közben leégettem a bal kézfejemet teljesen. Ökör vagyok és idióta! Soha többet nem locsolok benzint, üvegből, nyílt lángra.
Különben is elég volt már a sok szexepilből. Vágás az arcomon, a könyökömön, égési sérülések, satöbbi…. Lassan az epilt elhagyhatnánk, akkor csak a sex maradna.
Házat akarok venni. Minden nap szemezek a szomszédságomban lévő picike kis kőházzal. Talán pajta lehetett régen!? Harminc négyzetméter az alapja, de hatvanan vagy hetvenet is lehet belőle csinálni. Már tervrajzot is készített, hogyan újítanám fel. Merő ábránd, csak pénz nincs hozzá egy fitying sem. De akkor is megveszem! Aki megteheti, kérem segítsen a finanszírozásban. (Donation: Axa bank, számlaszám: 17000019-11717779, Németh András) Egy eurónak is örülök mint macska a farkának.
Mennem kell, az utolsó komppal érkezik egy hadseregnyi lengyel. Lekísérem Őket a bázisra.
Na szóval ennyi. Rock and roll és esti fény. Mindenki cseréljen tiszta lepedőt sáskajárás után. Mellesleg imádom a Tramonttan szelet. Olaszország felől érkezik, Délnyugat-nyugat felől fújja Sveta Nedjelja kikötőjének falait, Erős, 30 km/órás egyenletes szélfúvás, de langyos mint a megolvad vaj. A szőlő és az egész mediterrán flóra szívja magába a friss levegőt. Csodálatos! Vitorlázásra kiváló lehet…

Comments

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki