Bossanova, olaj bogyó, naplemente

2010.10.21. (cetvrtak / csütörtök)

virágok a tengerparton
A bázison ébredtem. Imádok itt aludni. Hullámok ringatnak álomba, madarak keltenek. Kis Tétóskodás után, nekiveselkedtem a rutin munkáknak. Kiraktam a felelősség vállalási nyilatkozatot és Catherina nyaklánc bazárját. Felsepertem a teraszt és a szobákat. Alessandroék korán reggel elhagyták a paradicsomot. Hiányozni fognak. Kitakarítottam utánuk a szobát. Tiszta lepedőket húztam és felmostam. Aztán a konyhával folytattam. Majd egy óra streching és jóga a parton. S csak eztán engedtem meg magamnak a reggelit. Kétszersültet ettem oliva szósszal valamint eper lekváros kenyeret kecskesajttal. Joghurtal és kávéval kísértem a reggelit, mind ezt félmeztelenül, pizsama gatyában. Gyönyörű idő van, a levegő 25 fokos, a tenger hőmérséklete 18 fok, feszített víztükör, tűző nap.  Egy nagy adag teát is főztem. Ha már lúd legyen kövér.
Megismerkedtem  amerikai vendégeinkkel. Jeremie 37 éves, fotós, a black diamond cégnek dolgozik, illetve számos amerikai outdoor újságban publikál. Patrick 33, Coloradoban él, hegyi vezető, csak úgy mint 35 éves párja Dawn.
érik az olaj bogyó
A black diamond legújabb termékeivel felszerelve indultak neki európai bemutatkozó turnéuknak. Másznak és fotóznak. Megkértek, hogy próbáljam ki a black diamond beülők legújabb modelljét és mondjak róla véleményt. Kedvemre volt az ajánlat. Jeremie készített rólam néhány igen jó minőségű mászós fotót a reklám kedvéért. Még a végén a 2011-es katalógusuk címlapján viszontlátom maga. Egy köteles út nem elég egy nap. Nincs párom, irány a tenger fölé mászni. Megint teljesen kikapcsolt az agyam. Szenzációs élmény ez a DWS. Érkezett még két Amerikai csajszi. Mivel félmeztelenül fogadtam őket, úgy döntöttek holnap ideköltöznek és eltöltetnek itt néhány napot. A finnek és az osztrákok ledobták a horgonyaikat a partközelben, dingivel jöttek ki a partra mászni.
amik már lehullottak
Ebédre tészta salátát készítettem. Recept:
Pennét főztem ropogósra, összeforgattam borsos, bazsalikomos, olivás mártással. Felső kertből szedtem ruccolát, nő mint a gaz, akár kaszálni is lehetne, összekevertem fejes salátával, hagymával olajjal és ecettel. Végül összekevertem a tésztát a salátával, a tetejére sajtot reszeltem. Mennyei volt. Eztán gitároztam.
Majd zenét hallgattam a mesébe illő naplementében, Ana Caramot, Cesaria Evorat és Bebel Gilbertot. A Nap még fent volt mikor a Hold már élesen világított. Olaj mécseseket gyújtottam és gyakoroltam még egy kicsit a gitározást. Eztán két szatyor szeméttel a kezemben feltúráztam apartmanomba. Fürdés, mosás, teregetés, teakészítés. Végül beszélgettem egy kicsit szüleimmel, még Tóbiás kutyánk is ott ült a webkamera előtt. Jó volt látni titeket. Hiányoztok drága szüleim! Már csak két nap és itt a babám.
Holdfényes éjszakát!


Comments

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki