Teltház, van munka dögivel

kagylós kavics gyűjtés
Mélyen tisztelt publikum. Csodás napsütésre ébredtem, fecskeszóra. Itt aludtam kint a szikláknál, szeretem ahogy álomba ringatnak a hullámverések. Azt hiszem hamar rá fogok szokni az itt alvásra. Amikor a hullámok erővel megcsapják a sziklafalat, finoman berezonál az egész talaj. Üdítő érzés ahogyan ez a finom rezgés áthatol az emberen, hasonló lehet mint amikor megkongatnak egy tibeti szív csakra harangot.
Joghurtot és vajas, kecskesajtos magvas kenyeret reggeliztem, kávéval. Éppen indultam volna csobbanni mikor megérkeztek első vendégeink. Sebaj, első a munka. Stefan és barátnője Lass szintén svájcból jöttek. Egy éjszakát maradnak, meg kapták a lenti szobát. Jöttek  németek is gyermekestül heten, szabályosan dugó alakult ki a bejáratnál. Amint végeztem Klaus-ék regisztrációjával, megékezett kedvenc hajós kapitányom André, heted magával. Borravalót is kaptam tőle. Nem telt el két perc, a törölköző már ismét a kezemben volt, mikor is újabb vendégek érkeztek. Beengedtem őket gyorsan, végül csak nem mentem úszni. Kedvet kaptam a kemény, fizikai munkázok. Felhordtam az öbölből nyolc zsák sódert. Tudom, nem hangzik soknak, de a terep viszonyok miatt bizony az.
Délben elegem lett a zsivajból és elmentem deep water solozni. Másfél órán keresztül csak másztam, másztam és másztam. Travelzáltam cikk-cakkban. Hol feljebb merészkedtem, hol leereszkedtem. Nem is tudom, talán 400-500 métert mászhattam, mint egy nagyfal. Nagyon elfáradtam. De ehhez fogható szabadság érzés nincsen. Ott vagy, te és a szikla, na meg a tenger, a napsütés, a langyos szellő. Csak néha zavarta meg meditatív állapotomat egy-egy madár ahogyan kirepültek a szikla hasadékok közül.
Mire visszaértem a mászásból, jöttek még vendégek. Mint kiderült, rájuk vártam tegnap előtt, hiába. Volt foglalásuk, de nem jöttek és nem is töröltették velünk azt.  Mint kiderült, megjöttek két nappal ezelőtt de maguknak intézték az apartmant. Mondtam nekik semmi baj, így viszont teljes árú belépő jegyek kell vásárolniuk. Azt mondják Ők megbeszélték Miroszlávval, hogy csak a felét kell kifizessék a belépőnek. Igen, mondtam nekik, ha a mi apartmanunkban szálltak volna meg, ahova a foglalásuk is szólt. Ezek után nem akarták aláírni a felelősség vállalási nyilatkozatot. Márpedig itt nem másznak egy percet sem amíg ezt nem írják alá. Hosszasabb vita után kénytelenek voltak minden szabálynak eleget tenni. Akkor tértek csak észhez mikor már azt is mondtam nekik, hogy viszontlátásra. Nem szeretem az érthetetlen embereket. Ez egy privát terület, mi van ha én félőrülten, meztelenül akarok futkorászni a kertben, miközben hangosan kiabálok?
mai napi termés, beton lesz belőle
Ebédre, bulgurt ettem, készítettem hozzá mártást paradicsomból, fokhagymából, bazsalikomból és oliva olajból. Sajtot is reszeltem a tetejére. Isteni finom volt. Egész délután ejtőztem eztán. Este gitároztam és figyeltem a természetet. Naplemente és delfin show ma is. Csodálatos. Denevérek röpködnek százával a fejem felett, eljött az ő idejük. Éjszaka vadásznak. Még egy kis egérke is egészen közel merészkedett hozzám. Itt élek együtt az állatokkal. Nem érzem magam jobbnak, vagy többnek náluk. Mindig azt érzem, hogy én is egy vagyok közülük. Egy jó nagy állat. Viccesen hangzik, de gondoljuk csak végig mivel vagyunk mi mások náluk? Na mindegy. Vacsorára, vegyes tálat készítettem, volt rajta mi szem s szájnak ingere. Aztán hazabandukolta a faluba. Teltház van a Cliffbase-ben, pedig szívesen kint aludtam volna ismét. Talán majd holnap. Itthon még egy kicsit csevegtem cseteltem babámmal, szüleimmel, testvérkémmel és Geriszon barátommal. Elfáradtam. Jó éjszakát.  


Comments

Edina said…
Bár kisegér lehetnék akire a denevér vadászik..
mi sokkal rosszabbak vagyunk emberek mint az állatok.. ez a reggel 8 óra óta tartó beteg felvételi ablakban ülés után egészen nyílvánvalóvá vált számomra...
vigyázz magadra! légy állat.
u.i.: szelidítsd meg a sirályt!

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki