Megérkezett a babám

2010.10.23. (subota) Hvar

pucéran napozunk
A bázison ébredtem. Korán keltem, izgatottan vártam mikor érkezik a babám. Gyorsan elvégeztem a rutin feladataimat. Konyha takarítás, terasz söprés, szobák felmosása. Majd jógáztam a parton egy órácskát. Elsőként mindig a napüdvözlő sorozat ászanáival kezdek, bemelegít és felkészít a nehezebb gyakorlatokra. Testerő és egyensúly fejlesztő tartások következnek ezután, majd koncentráció és egyensúly fejlesztő gyakorlatok. Tornagyakorlataimat nyújtó és lazító testtartásokkal, légző gyakorlatokkal, mudrákkal, bandhákkal és meditációval fejezem be. Átestem végre egy újabb holt ponton, az vettem észre, hogy sokkal hajlékonyabb vagyok mint eddig valaha és ez a mászásban is sokat segít. Szabadabb a mozgás, ami néhány akrobatikus keresztbenyúlásnál bizony jól jön. Rengeteg energiát spórolok vele.
Ha végeztem a tornával, jöhet a reggeli. Vajas kenyeret ettem, mézzel, lekvárral és olaj bogyó krémmel, vegyesen. Gyenge kakaós kávét is ittam és levendula teát főztem. Jött a hívás, megérkezett a kedvesem Jelsaba. Mivel az Isten háta mögött az üveg hegyen is túl lakom, ahova még tömegközlekedési eszköz sem jár, ezért megkértem Jeremiah újdonsült amerikai barátomat, hogy fuvarozzon el Jelsaba. Kedves volt és segített. Tűkön ültem a bérelt autó anyós ülésén.
ó te drága naplemente
Templom előtt találkoztunk Fannival. Óriási ölelkezés és puszilkodás. Aztán a nagyváros nyújtotta lehetőségeket kihasználva beszabadultunk egy szupermarketbe és két reklám szatyornyi élelmiszert vásároltunk. Fagylaltoztunk is az ókori görög építésű főtéren. Majd visszaautóztunk kicsiny falumba. Megmutattam babámnak a lakást ahol élek majd gyorsan lefutottunk a bázisra nehogy fizetés nélkül távozzanak a vendégek. Gyönyörű idő volt ma is. Fürödtünk a tengerben és pucéran napoztunk. Törölközőkön heverészve, tökmagoztunk és órák hosszat beszélgettünk. Régen nem láttunk egymást, jó volt diskurálni. Később tengeri kajakkal fuvaroztam Jeremiaht a deep water solos part szakaszhoz, hogy el tudja készíteni a fotó sorozatott, amit a fuvarozásért cserében ígértem neki. Egy órát másztam a gyönyörű naplementében, a fotós kedvéért. Hideg volt a víz, de a jó fotókért mindent.
új magyar vendég
Amerikai barátaimat vacsorára hívtuk. Csirke mellett grilleztem parázson és zöldsalátát készítettem olaj bogyókkal, répával, Fanni kurkumás, kaliforniai paprikás rizst készített, Dawn görög salátával járult hozzá terülj-terülj asztalkánkhoz. Pompás lakomát csaptunk, sok borral és pálinkával. Beszélgettünk, nevetgéltünk és megnéztük a gyönyörű képeket amiket ma készítettünk. Az mondta Jeremiah, ha valamelyik cégnek tetszenek a képek és beválasztanak valahányat, pénzt küld nekem cserébe. Szerződést is írtunk róla. Hasunkat dugig megtömve, szédülten borultunk az ágyba. Itt a babám, nem alszom egyedül, juhééééé. Csókok.



Comments

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki