Kalcium, magnézium, c-vitamin...

deep water solo
Ámbár csörgött a vekker 7-kor, de a biológiai órám későbbre volt állítva. Az igazság az, hogy csúnyán megfáztam. Még otthonról hoztam a nyavalyát, nesze nekem elhatalmasodott rajtam. Úgy döntöttem kifekszem a szörnyeteget. Visszafeküdtem, déli harang szóra keltem újra. Rögtön készítettem is egy bögre mézes kamilla teát. Citromot a kertből szedtem hozzá. Vajas-pestos kenyér, hagymával és paradicsommal, volta ma az ebédnekvaló, a kései kelés miatt. Aztán egy nagy bögre kalcium, magnézium, cink és c vitamin pezsgő tabletta kombó következett. Nem vagyok hajlandó bevenni erős gyógyszereket. Nem akarom, hogy az élelmiszeripari cikkek után az orvosság legyen a legkelendőbb fogyasztási jószág. A falusi emberek ismerték az enyhébb betegségek alternatív gyógymódjait. Mi városiak már csak az aszpirint ismerjük.  Miro rendes velem, nem hagyja, hogy betegen dolgozzak, pedig mondtam neki, hogy nem nagy ügy. Korábbi munkahelyeimen bezzeg megszóltak, hogy nem megyek lázasan dolgozni.
Legfőbb délutáni elfoglaltságom a gitározás volt. Sok jó sztori jutott eszembe pengetés közben. Mikor a babám kérte, hogy lefekvés előtt gitározzak neki mert az megnyugtatja, vagy mikor Campa barátommal a cairoi reptéren a csatlakozást várva téptük a húrokat, de talán a mátrai gyermek mászó tábor, tábortüzes nótái a legemlékezetesebbek számomra. Szeretek gitározni. Sosem tanultam, pedig lett volna rá lehetőségem. Emlékszem visítottam gyermekkoromban mikor édesanyám be akart vinni a zeneiskolába. Vajon miért vagyok én mindenben ilyen autodidakta?
Eztán tisztogattam egy kicsit házunk táján. Felsepertem, felmostam, rendet raktam a teraszon és a fürdőszobában. Nem bírtam tovább egy helyben maradni, úgy döntöttem kimegyek a sziklabázisra, ha más nem hát napozni egyet. Elvégre 25 fokot mutat a hőmérő, és a napsugarak is hívogatnak. Így is lett, lesétáltam és napoztam egy jót. Miro elkezdte kiirtani macsétával az égig érő gazt, hogy lefektethessük az alapját az új vizes blokknak. Titkon piromániás hajlamomat kiélve, eltüzeltem a gaz kupacot.
Megy haza a cseh csapat, akikkel együtt szüreteltünk. Búcsúvacsoraként rozmaringos sertés sült sercegett nekik a grillen, amiből szerencsémre nekem is kijutott. A malac husit gránát almával csúsztattuk le. Szenzációs vacsora volt.
Visszabattyogtam szálásomra, leszedtem a szárítóról a lepedőket, és csináltam még egy kis teát estére. Remélem holnapra kutya bajom sem lesz. Dolgozni akarok.
Jó éjszakát.

Comments

kata said…
Gyógyulj meg !

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki