Szakadó eső, keleti szél, óriási hullámok

2010.10.25.(ponedjeljak)

Market - innét indul a gázpalack
8-kor ébredtem falusi szobámban. Nini itt fekszik Fanni mellettem. Jó lenne ha ez mindig így maradna. Sajnos már csak két napunk maradt hátra együtt. Szerdán megy haza.

...majd lesétál a falun keresztül

Gázpalackot cseréltünk és vásároltunk néhány alapvető élelmiszert. Legnehezebb munkáim egyike a gázpalack cipelése a bolttól a bázisig. Fél tízre megérkeztünk. Sajnos az idő ma nem kedvezett strand kedvünknek. 17 fok, szakadó eső, enyhén fújó keleti szél. Reggelire kenyeret ettünk vajjal, sajttal és hazai téliszalámival amit drága szüleim küldtek nekem. Ez után kényelmesen megittuk kakaós kávénkat és figyeltük az óriási hullámokat. Nyomasztó idő volt ezét úgy döntöttünk alszunk egy kicsit. Én egy órácskát aludtam, Fanni legalább hármat. Kora délután horgásztam egy kicsit, ismét sikertelenül. Mindig valami probléma történik a pecabottal. Vagy a damil gabalyodik össze vagy beszakad a szerelés, csúszkál az ólom, felcsavarodik a zsinór az orsóra.  Be kellene szereznem néhány nagyon spéci halászati eszközt. Ennyi hobbinak már nem tudok eleget tenni. Még én horgásztam, újdonsült dán vendégeink, David, Mads és Andreas kártyáztak. Próbáltak rávenni, hogy tartsak velük, de a kártyajátékokat különösen utálom.

...majd az erdőn át a bázisra ér

Ebédre szezámmagos sült krumplit ettünk virslivel és mustárral. Ebéd után hosszasan tökmagoztunk. Láss csodát, Dawn és Patrick amerikai barátaim visszatértek. Tegnap elköszöntek, ma úgy döntöttek visszajönnek. Elmondták, hogy Jeremiaht feltették a gépre hiszen őt várja otthon felesége és két éves gyermeke. Az Ő gépük csak négy nap múlva indul, fenomenális vendégszeretetemnek köszönhetően, európai turnéjuk utolsó napjait itt szeretnék eltölteni. Nagyon örültem nekik. Jó vendégek, talán már valamiféle cimborák is lettek. Elfoglalták emeleti szállásukat és a konyha ablakból figyelték a tengert. Azt beszélték, hogy olyan az üveg nélküli konyha ablak mintha óriási plazmatévé lenne. Viccelődtünk, hogy most biztosan a NatGeoWild csatornán megy a Big Blue cimű műsor.

check in card kitöltés
Korán visszaindultunk a faluba, itt több lehetőség az idő eltöltésére még rossz időben is. Heverésztünk és dobostortás fagylaltot ettünk. Egész este nassoltunk. Fügével töltött süteményt, Fanni mamája készítette beiglit, csokoládét és téliszalámis kenyeret paradicsommal. Rosszullétig nassoltuk magunkat. Még egy kicsit néztük a tévét s puffadt hassal zuhantunk az ágyba. Mindenkinek szép álmokat.

Comments

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki