Napsütés & Boogie

2010.10.28.(cetvrtak) Gyönyörű idő, pörgős nap

Horgonyon a csehek vitorlása, a bázis előtt.
Csodás napsütésre ébredtem. Csiripeltek a madarak, halkan fütyült az észak-nyugati szél. Ismét vásároltam gáz palackot, levittem a bázisra, nem is akár hogy. Találtam egy régi csöves hátizsákot, talán még apámék használtak ilyeneket a nyolcvanas években. Leszedtem róla a textil, csak az íves csupasz cső látszik meg a vállpánt. Serpa hordárt készítettem belőle. Meguntam a nyakamban és a vállamon cipelni a palackokat, így jobban eloszlik majd a súly. Remélem azért nem kell vennem egy darabig. Gyors reggelim után - ami téliszalámis kenyér volt és kávé – kitakarítottam a konyhát, úgy nézett ki mintha bomba robbant volna bent.  Több sem kellett, hogy rendre utasítottam a dánokat, tartsanak nagyobb rendet maguk körül. Ha nem vagyok szigorú a vendégek a nyakamra nőnek. Muszáj diktálni a tempót. Felsepertem és felmostam a teraszt és az alsó szobákat. és rendet raktam mindenhol. Nem könnyű rendet tartani 20 ember után.
Dawn és Patrick valamint a két fiatal német srác elhagyták ma a paradicsomot. Gyorsan rendbe vágtam a felső szintet is.
Aztán deep watereztem több mint két órát. Mindenki tudja, ha süt a nap, Andris ugrik a vízbe. Még deep water soloztam is egyet. Vannak már megszokott kunsztjaim.
Később jöttek még vendégek. Érződik az őszi szünet. 7 cseh érkezett vitorlással, két német srác és két szlovén is eljöttek mászni. Ebédem egyszerű volt ma, banán, alma és tea sütemény. Nem kívántam mást. Az esti kurkumás grill csirke vacsora lebegett a szemem előtt. A hús már reggel bepácoltam. Ebéd után horgásztam egy kicsit. Nem adom fel, de ma sem jártam sikerrel. Pedig úgy érzem már tökéletes a szerelésem. Eztán pucéran napoztam és meditáltam.
Jang gitárszerenádja a konyha ablakból.
Szürkületkor megérkeztek Caterina barátai. 3 éjszakát fognak itt tölteni. Segítettem nekik lehozni a táskákat a parkolóból. Rendes párnak néznek ki. Össznépi grillvacsorát rendeztünk az alsó szinten. Óriási tüzet csináltunk, hogy legyen rengeteg parázs. Rizottót és grillcsirkét készítettünk. Majd pálinka, sör, bor, borovicska, rum, béke pipa és mindenféle agysejt pusztító ital következett. Óriási partit csináltunk. Nagyon jó hangulatban telt az este. A gitárt kézről kézre adtuk számonként tovább. Mindenki jól nyomta. Isteni volt gitározni, a csillagos ég alatt, tábortűz mellett. Nagyon szeretem ezt. Ígérem a továbbiakban mellőzni fogom ezt a naplózós stílust. Úgy határoztam, ezentúl regényesebben fogok írni. Gondolom senki nem kíváncsi a napi rutinra. Sokkal inkább arra, milyen csodálatos emberek élnek a földön, hogy viselkedik a természet és hogyan épül fel körülöttünk minden. Úgyhogy ma ennyi. Botrányosan későre jár. Mindenki orcájára csókot küldök.





Comments

Popular posts from this blog

Deep Water Solo trip on Hvar island.

Ó te drága szőlő... Istenem, áld meg a parasztokat!

Kőkorszaki szaki